Země původu: Česká republika
Typ systému: Sekvenční plně automatický (co to znamená?)
Interval údržby: 50 000 km
Cena: Model byl již nahrazen verzí Magic G4, kterou nabízíme za 24 990 Kč za čtyřválec (více zde)
Nástupce: Magic G4
Systém Magic 2 (předchůdce současného Magic G4) platí za jeden z nejlepších systémů v oblasti možnosti nastavení řídící jednotky LPG, díky čemuž lze na Magic 2 provozovat i vozy se silnými (turbo) motory, či vozy se sofistikovaným motorovým managementem. Široké možnosti nastavení pak umožní bezproblémový chod motor ve všech úrovních zatížení a vozy nemají problémy s rozsvícenými kontrolkami motoru. Novější generace G4 pak přináší další možností nastavení, a to především v reakci na vyšší emisní normy EURO 5 a výše.
Důkazem vysoké kvality tohoto systému je to, že
Provozní teploty jsou jako u většiny konkurentů v rozsahu –20°C až 120°
Reduktor pracuje při regulovatelném tlaku 0,8 – 1,6 baru
Standardní pro výkony do 350 koní.
… větší verze Power do 450 koní
Velmi rychlý a přesný vstřikovač Magic JET s rychlostí odezvy 3ms byl s příchodem Magic G4 nahrazen vstřiky Magic FX s odevezvou 2,2ms
Vstřikovače mají možností nastavení zdvihu a kalibrace dávky formou výměny výstupních vložek v trysce.
Filtr plynné fáze je vyráběn v provedení s 1, 2, 3, 4, a 6 vývody. Součástí filtru je integrovaný teplotní senzor. Vložka filtru je vyměnitelná, což ušetří nemalé prostředky při předepsané údržbě nebo horší kvalitě plynu.
Filtr ve dvou provedení s průměrem vstupů 6mm a 8mm pro vyšší výkony.
Multiventil italského prémiového výrobce Tomasetto je u nás standardní součástí při montáži systému Magic 2, i Magic G4
Přes multiventil prochází LPG v kapalné fází z čerpací pistole do nádrže. Z nádrže pak přes ten samý ventil putuje palivo přes filtry a reduktor ke vstřikovačům, proto tedy název „multiventil.
Kromě funkcí řízeného průchodu LPG má multiventil:
Jednotka je dodávána ve čtyřech variantách:
Pro více než osmiválcové motory se přestavby řeší použitím jednotek dvou.
Jednotka KME nabízí výbornou softwarovou podporu pro naladění vozu, protože je vybavena mnoha funkcemi, které jsou nezbytné pro řízení moderních zážehových motorů. Díky tomuto faktu lze na této jednotce dobře nastavit široké spektrum vozů.
Systém Magic doporučujeme všem našim zákazníkům, majitelům extrémně výkonných vozů, pak dvojnásob.
Přepínač signalizuje, zda-li vozidlo je v režimu spalování LPG (rozsvícená modrá dioda), v případě problému se rozsvítí dioda červená. V případě, že vozidlo jede na benzín, nesvítí dioda žádná
Stav paliva je zobrazován přes diodovou stupnici vlevo na přepínači.
Tlačítko písmene „G“ umožňuje manuální přepnutí na benzín a zpět na LPG. Systém Magic 2 je jinak plně automatický
Standardní plnění pro montáž do nárazníku, na přání lze namontovat kompaktnější verzi pro umístění plnění u hrdla nádrže.
Napište nám přes kontaktní formulář, nebo volejte na tel: 604 129 138.
Těšíme se na váš dotaz..
Nově LPG přestavby i pro motory s přímým vstřikem (FSI, TSI a další)