Země původu: Česká republika
Typ systému: Sekvenční plně automatický (co to znamená?)
Interval údržby: 50 000 km
Cena: 24 990 Kč za čtyřválec (více zde)
Předchůdce: Magic 2
Evoluce: Magic G4 OBD+
Systém Magic G4 (nástupce systému Magic 2) je v současné době naprostou špičkou v oblasti řízení zážehových motorů na LPG. Oproti svému předchůdci přináší další možnosti práce s LPG jednotkou, které jsou potřeba především u nejmodernějších vozů s EURO 5 a výš.
Zároveň s příchodem nových vstřiků Magic FX se ještě zvýšila přesnost naladění LPG mapy.
Výsledkem pak je špičkový systém, který dovoluje provozovat:
Nový reduktor KME, který přichází s generací G4, je konstrukčně dobře a robustně řešený. Současná bezporuchová generace nabízí velice efektivní ohřev kapalného LPG.
Stejně jako předchozí generace je reduktor vybaven regulací tlaku paliva a funguje v rozsahu teplot –20°C až 120°C.
Pracovní tlak je nastavitelný v rozmezí 0,6 – 1,7 bar.
Standardní verze Silver je vhodná pro motory o výkonu do 270 koní.
…verze Gold je vhodná pro motory o výkonu do 500 koní a pokryje tak nároky na většinu vozů
Nejvyšší verze Twin je schopna vaporizovat LPG u motorů nad 500 koní.
Nová generace vstřikovačů FX s rychlostí odezvy 2,2 ms je klíčem k možnosti nastavit LPG přesněji, než kdy dříve, kromě jiného má toto pozitivní dopad i na spotřebu LPG.
I tato verze vstřikovače nabízí možnost kalibrace dávky formou výměny výstupních vložek v trysce.
S novou generací zůstal filtr plynné fáze beze změny a je tedy vyráběn v provedení s 1, 2, 3, 4, a 6 vývody.
Součástí filtru je integrovaný teplotní senzor. Vložka filtru je vyměnitelná, což ušetří nemalé prostředky při předepsané údržbě nebo horší kvalitě plynu.
Ani filtr kapalné fáze nedostal s novou generaci obměnu a je tedy i nadále ve dvou provedení s průměrem vstupů 6mm, resp. 8mm pro vyšší výkony.
Multiventil italského prémiového výrobce Tomasetto je standardní součástí LPG montáže.
Multiventil zajišťuje průchod paliva z tankovací pistole do nádrže, ale i z nádrže k motoru, proto tedy název „multiventil“
Kromě průchodu paliva řídí multiventil:
Srdcem nové řady produktů LPG Magic je nová řídící jednotka KME, která přináší výrazně širší možnosti práce s motorovým managementem a díky této lze bezproblémově jezdit na LPG i s vozy s citlivými senzory, či kalibracemi.
Bezproblémovým provozem se rozumí to, že se nerozsvěcí kontrolka motoru a motor má dobrý chod ve všech režimech zatížení, tedy nemá žádné výpadky ve výkonové křivce při akceleraci, klidný volnoběh a ve vyšším zatížení se vůz nepřepíná do benzínu.
Nové funkce, které jednotka G4 přináší:
S příchodem generace G4 se obměnil i přepínač LPG, a to nejen vzhledově.
Nově je přepínač vybaven:
Z pohledu funkce i nadále modrá dioda signalizuje jízdu na LPG, červená dioda pak indikuje chybu. V případě jízdy na benzín nesvítí dioda žádná.
Stav paliva je zobrazen přes tři zelené diody a jednu červenou (rezerva)
Stisknutím spínače lze manuálně přepínat mezi LPG a benzínem. Systém je jinak plně automatický
Standardní plnění pro montáž do nárazníku.
Na přání lze zdarma namontovat kompaktnější verzi pro umístění plnění u hrdla nádrže.
Napište nám přes kontaktní formulář, nebo volejte na tel: 604 129 138.
Těšíme se na váš dotaz..
Nově LPG přestavby i pro motory s přímým vstřikem (FSI, TSI a další)